A nyelvi képzés célja, hogy a résztvevők aktív, a munkájuk során jól használható nyelvtudás birtokába jussanak, ezért óráinkon a CLT (Communicative Language Teaching) módszertanát használjuk.
Ajánlatot kérekAlapfeltétel az oldott, stresszmentes légkör és az új információk minél többirányú megerősítése. A folyamat fontos eleme, hogy az óra tartalmilag és módszertanilag változatos legyen, és az egyes lépések logikusan kövessék egymást. A különböző munkaformák alkalmazása során – frontális, páros, kiscsoportos, egyéni – a képzettek aktivitását igyekszünk elősegíteni.
Online tanfolyamokon Google classroom-okat, neten elérhető oktatóvideókat és a tananyagokhoz kapcsolódó kiegészítő, online elérhető tartalmakat használunk. A digitális platformokat és applikációkat bevonjuk az órai és a tanórán kívüli tanulási folyamatba is.
A nyelvtanuló aktív bevonása
Folyamatos mérés és visszajelzés
Körültekintő tematika választás
A résztvevő számára fontos, hasznos tartalmak
Változatos munkaformák
A négy nyelvi alapkészség kiegyensúlyozott arányú fejlesztése
A tanulási motivációk tipikusan szerteágazóak lehetnek: tudásvágy, munkaeszköz, kötelezettség, közös gondolkodás, jó társaság, kiemel a mindennapokból. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a kezdeti motivációt a képzés teljes ideje alatt fenntartsuk.
Tanáraink fő célja, hogy tanulókat bizonyos nyelvi kompetencia birtokosává tegye. Eszerint a tanár mint irányító, támogató, ösztönző és informátor van jelen, akinek elsődleges feladata a résztvevők motiválása és aktivizálása, megosztva velük a tanulás felelősségét, így is formálva tanulási stílusukat, szemléletüket.
Angol, német, orosz, olasz, portugál, román, spanyol, szerb, szlovák, török, arab, bosnyák, cseh, finn, francia, görög, holland, horvát, japán, kínai, lengyel és magyar mint idegen nyelv.